15 Mayıs 2013 Çarşamba

Çizgili Kombinim

Merhaba arkadaşlar:)
Hepinizin üç ayları mübarek olsun. Umarım hepimiz için hayırlara vesile olur bu mübarek aylar (Amin).
Ayrıca tüm annelerinde geçmiş anneler gününü kutluyorum.

Bu postu kaydetmeme rağmen, Almanya'dan gelen misafirim ve kurstaki yoğunluğum sebebiyle bir türlü yayınlama fırsatım olmadı. 
Şuan bloğuma istediğim kadar ayıracak vakit bulamıyorum ama artık biraz daha sıkıştırmaya çalışacağım:)


Eşimle evimizin yakınındaki orman yürüyüşümüzden kareler paylaşmak istiyorum.. 


İtiraf etmem gerekirse, bu hırka birkaç yıldır dolabımda, eşyalarımı temiz kullanmaya özen gösterdiğim için uzun yıllar kullanıyorum. Gerçi bunu kısa kollu olduğu için çok kullanmamıştım ama iyi ki saklamışım. Aldığım dönemde çizgili bu kadar revaçta değildi, mağlum bu sezon tavan yaptı:) Moda olmasıyla da hemen saklandığı yerden çıktı güzellik:))




Bu kedicik yanımızdan ayrılmadı fotoğraf çekerken. Bir bana bir aşkıma süründü durdu:) Yanımızda yiyecek yoktu besleyemedik malesef:(




Omuz detaylarını seviyorum:)




 Daha çok çok yeni olduğum için arka arkaya kombin postlarına ağırlık verdim. Elimdeki hazır kombin fotoğrafları bitince bazı yenilikler yapmayı planlıyorum. Merak etmeyin çok kalmadı:)

Herkese şimdiden hayırlı kandiller diliyorum. Hz. Allah gönlünüzdekileri hakkınızda hayr eylesin dostlarım..

Etek: Batik
Hırka-gömlek-kemer: h&m
Ayakkabı: S.oliver
Çanta: Calvin Klein
Gözlük: Moschino
Saat: Guess
Takılar: Six
Şal: İpekevi



Elif Yakar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkürler:)