5 Mayıs 2013 Pazar

Aydos Ormanı

Merhaba arkadaşlar:)
Herkese güzel pazarlar..
Bugün ayağımın tozuyla taze bir post paylaşıyorum sizinle:)
Akşam üstü abimlerle Aydos ormanına yürüyüşe gitmeye karar verdik. Ama her yer çok kalabalıktı. Herkes ailesini almış pikniğe gelmiş. Tabii bizde ilk defa gittiğimiz için bu kadar yoğun olacağını düşünemedik. Piknik için gidilebilir ama yürümek için hafta sonları ideal değil, öğrenmiş olduk..
 
 
İstanbul'un merkezinde bu kadar büyük bir orman görmeyi hayal etmemiştim.. Birde orta halli göleti var. Resimde çok belli değil ama deniz bisikletinede binebiliyorsunuz.
 
 
Bol bol yürüyeceğimizi düşünerek, rahat giyinmek istedim.. Hırka giymekle iyi yapmışım, çünkü göl kenarı esintiliydi.
 
 
Birkenstock sezonunu yavaş yavaş açıyoruz çok sevinçliyim:) O kadar rahatlar ki, üstüne ne sandalet ne de babet tanırım. Yaz için şiddetle tavsiye olunur;)
 
 
 
Maksi elbiseler giyince çocukluğumdan beri mutlaka dönerim. Küçükken bir bayram tutturmuştum 'dönen etek istiyorum' diye:) Neyse ki onu kolay bulmuştuk. Dönerek bir yığın resim çektirmişim:) Bir bayramda da 'yavruağzı bayramlık istiyorum' diye tutturmuştum. Annemin dediğine göre yavruağzının ne renk olduğunu bilmiyormuşum. 4-5 yaşındayım, nerden duyduysam:) Sabahtan akşama kadar çarşıyı talan etmiş ama hiç yavruağzı kıyafet bulamamıştık. Kafaya koymuşum bir kere başka birşeyde aldırmıyorum. Ya o yada hiç. Anneciğimde tüm gün sürükledim. Ne çektin be anneciğim :D Tam tüm ümitlerim tükenmiş elim boş dönecekken, bir mağazada yavruağzı ceketli bir takım bulmuştuk. Sonunda emelime ulaştım ya benden mutlusu yok. eve gidene kadar elimden bırakmamıştım kıyafetimi:)  
 
Sizinde var mı çocukluğunuza dair benzer anılarınız?
 
herkese sevgiler...
 
 
Elbise-hırka: H&M
Terlik:Birkenstock
Gözlük: Michael Kors

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkürler:)