30 Nisan 2013 Salı

İlk Post..


Merhaba Arkadaşlar,
Birkaç hafta öncesinde çekilen güzel bir günün kombinini paylaşmak istiyorum sizinle.
Babamın birkaç günlük İstanbul ziyaretinin son gününde, abimleri beklerken eşimle sahilde resim çekildik.
 
Deniz ve adalar manzarası eşliğinde paylaşıyorum kombinimi. Almanya'nın denize kıyısı olmayan şehirlerinden birinde yaşadıktan sonra, istediğim zaman sahile gidebilmek, deniz manzarası eşliğinde yürüyebilmek büyük nimet benim için.. Bu yüzden bol bol sahilde çekilmiş resimler paylaşabilirim haberiniz olsun:)
 
 
 
Güneşli havayı bulmuşken cıvıl cıvıl giyinmesem olur mu hiç? :)  Hemen kendimi renklerin cazibesine bıraktım..
 
Uyumsuz renklerin uyumunu seviyorum.
  Fuşya ve yeşil renklerini eşleştirerek içimdeki enerjiyi yansıtmak istedim. Bu eteğimi, sırf üstüne yeşil kazağımı giymeyi hayal ederek diktiğimi söyleyebilirim:)
 
 
Resimlerden havanın ne kadar rüzgarlı olduğunu anlayabilirsiniz. Zorda olsa onca pozun içinde işe yarar birkaç poz elde edebilmişiz çok şükür..
 Bu arada, fotoğraf makinesinin tarih ayarını açık unutmuşuz. Tarihi rötuşla kamufle etmeye çalıştım ama yer yer bulanıklıklar oluştu. ilk postumun acemiliğine verin diyorum:)
 
 
 
 
 Abimlerle buluştuktan sonra birlikte yemek yiyelim dedik ama nereye gideceğimiz konusunda bir türlü hemfikir olamadık. En son Maltepe'deki Dönerci Ali Usta'da karar kıldık. Ete çok düşkün olmasam da etinin yumuşak ve lezzetli olduğunu söyleyebilirim ama yurt dışındaki 3 çeşit soslu dönerlere alıştıktan sonra Türkiye'ninkiler çok kuru geliyor bana. Döner sevenler deneyebilir diyorum..

Eşimle künefe dilimlerken ablam (abimin eşi) spontane çekmiş bu pozu. Doğal olmuş biz cok sevdik;) hatta o kadar doğal ki ipaddeki candy crush bile ortada :)
  Abim sayesinde fena hastası oldum . Ben ipad den, abim cepten karşılıklı candy crush oynuyoruz, bir yandan tatlı yiyip, bir yandan da sohbet ediyoruz, maharet bu olsa gerek :P Bu zamana dek herkesin bağımlısı olduğu hiç bir oyunu oynamamışken, bu oyun benim icin bir ilk ve kendime çok şaşırıyorum.
 
Sizinde var mı 'yapmam' deyipte sonradan müptelası oluğunuz şeyler?
 
 
Etek: Moda Time
Kazak: H&M
Fuşya bluz: H&M
Ayakkabı: xti
Çanta: Mudo
Saat: Michael Kors
Gözlük: Guess
Şal: İpekevi
 
 
 
 
Elif Yakar
 
 
 


 
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. hayırlı olsun canım blogun devamını bekleriz :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim şeker pembesi gelecek inş:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş canım beğendim topuklularını bi yakında görebilseydik saklamışsın bizden

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler:)